kızılay escort

tempobet giriş Sivas escort Kocaeli masaj salonu

Ataşehir escort Ataşehir escort Ataşehir escort Ataşehir escort Ataşehir escort Ataşehir escort Pendik escort Maltepe escort Kartal escort

Ankara escort porno Çankaya escort Ankara escort Eryaman escort Sincan escort Etlik escort Ankara escort Ankara escort

bursa escort bayan bursa escort bayan bursa escort bayan bursa escort bayan bursa escort bayan bayan escort bayan bursa escort bursa bayan escort escort eskort taksim escort mecidiyeköy escort kadikoy escort bayan beylikdüzü eskort izmit escort bodrum escort bodrum escort illegal bahis siteleri porno indir porno izle hd sex türkçe porno türbanlı porno

HABER AKIŞI

Bakan Ersoy, Türkiye'nin 2023 turizm stratejisini açıkladı

 Tarih: 27-09-2019 13:17:52
Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, 27 Eylül Dünya Turizm Günü’nde İstanbul Dolmabahçe Sarayı’nda yerli ve yabancı basın mensuplarıyla düzenlediği toplantıda Türkiye’nin 2023 Turizm Stratejisi’ni açıkladı.

Turizmi Türkiye’nin stratejik sektörlerinden biri haline getirmeyi hedefleyen 2023 Turizm Stratejisi’ne göre Türkiye, turizmde ilk defa sürdürülebilir ve gelir odaklı bir büyüme modeline geçecek. Stratejide, 2023 yılı için hedeflenen turist sayısı 75 milyondan fazla, turizm gelirleri ise 65 milyar dolar. 2023 Turizm Stratejisi’ndeki hedeflere uygun olarak çekilen ve Türkiye’yi günümüz ziyaretçilerinin aradıkları zengin ve derin deneyim çeşitliliğinin adresi olarak tanımlayan “2020 Reklam Filmi” ilk kez gösterildi.


Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, 27 Eylül Dünya Turizm Günü’nde İstanbul Dolmabahçe Sarayı’nda yerli ve yabancı basın mensuplarıyla düzenlediği toplantıda Türkiye’nin 2023 Turizm Stratejisi’ni açıkladı. Bakan Ersoy, stratejide yer alan yaklaşımlara uygun olarak geliştirilen Türkiye’nin yurt dışı tanıtımında kullanılacak yeni 2020 Reklam Filmlerini de gösterdi. Türk turizmini, sürdürülebilir ve gelir odaklı bir büyüme modeline taşıyan 2023 Turizm Stratejisi, gerçekleştirilecek çalışmaların ve çok yönlü yeni uygulamaların sonucunda, 2023 yılında Türkiye’nin 75 milyondan fazla turisti ağırlamasını ve 65 milyar dolarlık bir turizm gelirine ulaşılmasını hedefliyor. 2023 Turizm Stratejisi, 11’inci Kalkınma Planı içindeki hedefler kapsamında ve 3’üncü Turizm Şurası çıktılarından yararlanarak, Türkiye’nin turizm sektöründe gerçekleşmesi beklenen büyük değişim ve ilerlemeye uzanan yolu özetliyor. Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, düzenlediği basın toplantısında Türkiye’nin 2023 Turizm Stratejisini, "Türkiye, günümüz turistlerinin değişen beklentilerini karşılayabilecek olağanüstü çeşitlilikte seyahat fırsatları sunan bir dünya markası. 2023 Turizm Stratejisi’nde ortaya konan yeni stratejileri uygulamaya geçirerek ülkemizi, ağırladığı turist sayısı ve elde ettiği gelir miktarıyla küresel turizm pazarında bir üst lige çıkaracağız. 2023 yılında ülkemizi 75 milyondan fazla turistin ziyaret etmesini ve 65 milyar dolarlık turizm geliri elde etmeyi hedefliyoruz. Bunu, turist başına ortalama harcamayı artırıp ve ortalama geceleme sayısını 9,9’dan 10’a çıkararak, gecelik ortalama 86 dolarlık harcama seviyesine ulaşarak yapmayı planlıyoruz" şeklinde aktardı.

Tanıtım faaliyetlerinde sürdürülebilir yaklaşım
Kültür ve Turizm Bakanı Ersoy, konuşmasına şu şekilde devam etti:
"Dünya genelinde turizmde rakibimiz olan ülkelerde uzun yıllardır faaliyetini sürdüren turizm tanıtım ve gelişimi için tek elden çalışan ajans modeli ülkemiz için hayata geçirilmiştir. Türkiye Turizm Tanıtım ve Geliştirme Ajansı ile sektörün turizm tanıtımına aktif katılımı mümkün kılınmış, bütçe imkanlarının genişletilmesi ile de sürdürülebilir ve etkin tanıtımın önü açılmıştır. 2018 yılında 18 milyon dolar olan Bakanlık tanıtım bütçesini, 2019 yılında ortaya koyduğumuz politika değişikliği ile 72 milyon dolara çıkardık. 2020 yılında ise Bakanlığımız ve yeni kurulan Türkiye Turizm Tanıtım ve Geliştirme Ajansı ile birlikte tanıtım bütçesini 180 milyon dolara taşımayı hedeflemekteyiz. Turizmde rakibimiz olan ülkelerin uzun yıllardır yaptıkları yatırımlarla ortaya koydukları çalışmalar için kullandıkları büyük tanıtım bütçelerine oranla var olan açığımızı her yıl yapacağımız artışlarla kapatmayı hedefliyoruz. Bu hedef doğrultusunda 2023 yılında 220 milyon dolarlık tanıtım bütçesine ulaşmak için çalışacağız. Türkiye Turizm Tanıtım ve Geliştirme Ajansı ile tanıtım yaptıkça turizm gelirlerimizi arttıracak, gelirlerimiz arttıkça da tanıtım bütçemizi büyüteceğiz."


Bu hedefler doğrultusunda tanıtım faaliyetlerinin çeşitlendirileceğini söyleyen Ersoy, "TV, açık hava, dergi, editöryal yazı, dijital ve sosyal mecralarda çeşitlendirerek odaklı ve yoğunlaştırılmış şekilde gerçekleştiriyoruz. Hedef pazarlarda ziyaretçilerin beklentilerine ulaşmak için pazar araştırmaları yaptırıyor ve söz konusu araştırmalar doğrultusunda tanıtım stratejimizi çeşitlendirerek tüm mecralarda yer alıyoruz. Deneyime dayalı Türkiye portalının ve dijital uygulamaların hayata geçirilmesine öncelik veriyoruz. Yabancı ziyaretçilerin yanında, iç turizmin gelişmesine yönelik olarak yerli ziyaretçilere yönelik tanıtım çalışmaları gerçekleştireceğiz. Başta az keşfedilmiş ya da gelişmekte olan turizm bölgeleri olmak üzere, yeni ürün ve destinasyon çalışmalarına ağırlık vereceğiz. Bu kapsamda ayrıca, arz güvenliğini sağlayarak paket tur oranlarını yüzde 15 ila 60 bandına çekmeyi hedefliyoruz" dedi.

"Turizm ürünü ve hedef kitle çeşitlendirilmesi"
UNESCO'dan tescilli marka şehirlerine yenilerinin ekleneceğini belirten Ersoy, dijitalleşmeyi de tüm çalışmaların temeline alacaklarını söyledi. Ersoy, "Yüksek harcama potansiyeli olan ziyaretçi oranında da artış olmasını hedefliyoruz. Bunun için de yeni ürünler geliştireceğiz. Gastronomi tanıtımını ayrı bir başlık altında ele alacağız. UNESCO’dan tescilli marka şehirlerimize yenilerini ekleyeceğiz. ‘Türkiye Lezzet Haritası’ çıkartacak ve gastronomi güzergâhları oluşturacağız. Kültür turları ile sağlık turizmini büyütmek, turistlerin alışveriş harcamalarını yükseltmek için adımlar atacağız. Eğitim turizminden spora, inanç turizminden üçüncü yaş hedef kitlesine, kongre turizminden festival ve etkinlikler ile kurvaziyer-yat turizmine kadar pek çok alana odaklanacağız. Türkiye genelinde yeni müzeler açmaya devam edeceğiz. UNESCO Dünya Mirası Listelerindeki unsur sayılarımızı artıracağız. Yeni kültür rotaları ile arazi ve yol bisiklet turizmine yönelik rotalar oluşturacağız. Aynı zamanda da “Bisiklet Dostu Otel” sayımızı artıracağız. Dijitalleşmeyi tüm çalışmalarımızın temelinde tutarak, yeni nesil turiste aradığı tüm deneyimi seyahati başlamadan vereceğiz. İnanç turizmi için Türkiye Dijital İnanç Haritası ve İnanç Portalı’nı hayata geçireceğiz" ifadelerini kullandı.

"Yeni odak pazarlar"
Orta ve Doğu Avrupa'da gelişen yeni odak pazarlara odaklanılacağını söyleyen Ersoy, Türk Hava Yolları'nın (THY) uçuş seferleri düzenlediği tüm ülkelerin hedef pazar olduğunun altını çizdi. Ersoy, "Bundan sonraki süreçte, tanıtımda halen ülkemize büyük rakamlarla turist gönderen ana pazarlarımızın yanı sıra dünyadaki turizm büyümesinde kaynak pazarlar olarak öne çıkan Uzak Doğu ve Pasifik Bölgelerinde yer alan Çin, Hindistan, Güney Kore, Japonya gibi yükselen pazarlara odaklanacağız. Orta ve Doğu Avrupa’nın gelişen ekonomileri de yeni odak pazarlarımız içerisine alınacak. Uzak Doğu ve Pasifik ülkelerinden gelen turist sayısının artırılması için ulaşım, kapasite ve direkt uçuşlarda buna uygun düzenlemeler yapılacak. Asya Pasifik Bölgesinden gelen turist sayısının 2018-2023 yılları arasında yıllık ortalama yüzde 30’un üzerinde artmasını öngörüyoruz. Uzak Asya ve Okyanusya Bölgesinden 2019 yılında gelmesi beklenen yaklaşık 1 milyon turistin 2023 yılında 4 milyona ulaşmasını hedefliyoruz. THY’nin uçtuğu ve uçacağı bütün ülkeler artık hedef pazarımız. Çin, Japonya, Hindistan ve Güney Kore ile karşılıklı ek slot taahhütleri yapıyoruz. THY ile ortak reklam ve pazarlama faaliyetlerimizi artırarak sürdüreceğiz. Türkiye’ye yönelik münferit seyahatlerde artış sağlayacağız" şeklinde konuştu.

"Turizmde sürdürülebilir, çevre dostu gelişim"
Turizmde sürdürülebilir projeler ve çevre dostu bir gelişim için çalışmaların hızlandırıldığını aktaran Ersoy, "Turizmde sürdürülebilir ve çevre dostu bir gelişim için çalışmalarımızı hızlandırıyoruz. Bu kapsamda da turizm alanı ilan edilmiş kıyı kentlerinde özellikle arıtma yatırımlarına önem vererek belediyeleri destekliyoruz. Bundan sonraki süreçte Mavi Bayrak ve tesislerde Yeşil Yıldız uygulamaları gibi çevre sertifikasyonlarına çok daha fazla ağırlık vereceğiz" diye konuştu.

"Tanıtım filmi Türkiye’nin turizmde sunduğu deneyim zenginliğini vurguluyor"
Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, düzenlediği basın toplantısında, Türkiye’nin 2020 yılında kullanılacak ve tanıtım kampanyasının temelini oluşturacak yeni reklam filmini de katılımcılarla paylaştı. Ersoy, reklam filmi hakkında, "Film, Türkiye’nin günümüz ziyaretçilerinin aradıkları özgün seyahat ve keşif deneyimini yaşayabilecekleri ideal bir adres olduğunu çarpıcı bir kurguyla anlatıyor. Film aynı zamanda Türkiye’nin aile seyahati için aranan bir destinasyon olduğunu vurguluyor. Batı, Asya ve Uzakdoğu pazarlarında gösterimi için 3 ayrı versiyonu bulunan 90 saniyelik Türkiye tanıtım filmi, Türkiye’nin hem güncel yüzüne hem de kültürel zenginliklerine ve derinliğine vurgu yapıyor. Deneyim odaklı seyahati, yenilikçi ve farklı bir yaklaşımla anlatan film, Türkiye’nin doğasına, tarihine, kültürel hazinelerine, inanç noktalarına, gastronomisine, alışveriş, moda ve sanat dünyası ile eğlence yaşamına yer veriyor" ifadelerini kullandı.

"Yeni tanıtım filmi 2 aylık bir çalışma sonucunda hazırlandı"
Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy’un düzenlediği basın toplantısı ile tanıtımı yapılan yeni reklam filmi, iki ay süren bir çalışma sonucunda, 98 kişilik bir ekip tarafından, 5 ayrı şehirde, toplamda on bir ayrı mekânda yapılan çekimlerle tamamlandı. Türkiye’nin yeni tanıtım filmi için Turunçpınarı, Cennet Koyu, Babadağ, Patara, Kekova, Kapadokya Balon, Göreme Açık Hava Müzesi’nde Karanlık Kilise, Kaş yolu, Hierapolis ve İstanbul’da çekimler yapıldı. Ayrıca, Kelebekler Vadisi, Yassıca Adası, Suluada, Göcek Koyları, Kaş- Fethiye yolu ve Ölüdeniz için de drone çekimleri gerçekleştirildi. Hazırlanan ana tanıtım filmi ile birlikte dijital mecralarda sıklıkla karşılaşılan 19 kısa film de oluşturuldu. 10-15 saniyelik hikâyeler olarak kurgulanan kısa filmler sosyal medya kanallarının yanı sıra dünya televizyonlarında “seri reklamlar” tarzında da yayınlanacak. Yeni tanıtım filmi tüm versiyonlarıyla birlikte Bakanlığın 2020 yılında düzenleyeceği entegre pazarlama kampanyasının temelini oluşturacak. Bakanlık, filmlerin yanı sıra her pazara özgün olarak tasarlanan halkla ilişkiler çalışmaları, yeni nesil dijital uygulamalar, çevrimiçi ve basılı yayın ilanları, fuarlar ve özel etkinliklerden oluşan 360 derece bir iletişim kampanyası yürütecek.

  DİĞER KÜLTÜR SANAT HABERLERİ
Henüz anket oluşturulmamış.
HABER ARŞİVİ
NAMAZ VAKİTLERİ
HAVA DURUMU
PUAN DURUMU
Takım O G M B A Y P AV
1 Alanyaspor 7 4 1 2 13 8 14 +5
2 Sivasspor 7 3 1 3 12 7 12 +5
3 Trabzonspor 7 3 1 3 13 9 12 +4
4 Konyaspor 7 3 1 3 10 6 12 +4
5 Fenerbahçe 7 3 2 2 11 7 11 +4
6 İstanbul Başakşehir 7 3 2 2 12 9 11 +3
7 Antalyaspor 7 3 2 2 9 9 11 0
8 Gaziantep FK 7 3 2 2 12 13 11 -1
9 Yeni Malatyaspor 7 3 3 1 16 10 10 +6
10 Galatasaray 7 2 1 4 6 6 10 0
11 Göztepe 7 2 2 3 6 5 9 +1
12 Beşiktaş 7 2 3 2 10 12 8 -2
13 Denizlispor 7 2 3 2 6 8 8 -2
14 Çaykur Rizespor 7 2 3 2 6 11 8 -5
15 MKE Ankaragücü 7 2 3 2 6 11 8 -5
16 Kasımpaşa 7 2 4 1 7 11 7 -4
17 Gençlerbirliği 7 0 4 3 6 12 3 -6
18 Kayserispor 7 0 4 3 7 14 3 -7
Takım O G M B A Y P AV
1 Ümraniyespor 7 4 1 2 13 8 14 +5
2 Hatayspor 7 4 1 2 10 5 14 +5
3 Balıkesirspor 7 4 2 1 11 8 13 +3
4 Akhisarspor 7 4 2 1 9 6 13 +3
5 Fatih Karagümrük 7 3 1 3 12 8 12 +4
6 Altay 7 3 1 3 11 9 12 +2
7 Bursaspor 7 4 3 0 11 11 12 0
8 Keçiörengücü 7 2 0 5 5 3 11 +2
9 İstanbulspor 7 2 1 4 12 11 10 +1
10 BB Erzurumspor 7 3 3 1 7 7 10 0
11 Adana Demirspor 7 2 1 4 8 4 10 +4
12 Osmanlıspor FK 7 3 3 1 9 10 10 -1
13 Menemenspor 7 2 4 1 5 11 7 -6
14 Adanaspor 7 1 3 3 10 12 6 -2
15 Altınordu 7 1 4 2 8 9 5 -1
16 Giresunspor 7 1 4 2 6 13 5 -7
17 Boluspor 7 0 5 2 5 11 2 -6
18 Eskişehirspor 7 1 5 1 8 14 2 -6
Takım O G M B A Y P AV
1 Manisa FK 8 7 0 1 27 8 22 +19
2 Samsunspor 8 5 0 3 18 4 18 +14
3 Yeni Çorumspor 8 6 2 0 12 8 18 +4
4 Tarsus İdman Yurdu 8 5 3 0 9 10 15 -1
5 Afjet Afyonspor 8 4 2 2 14 7 14 +7
6 Zonguldak Kömürspor 8 4 2 2 10 5 14 +5
7 Sancaktepe Bld 8 4 4 0 16 8 12 +8
8 Sarıyer 8 3 2 3 6 7 12 -1
9 Pendikspor 8 3 3 2 8 7 11 +1
10 Hekimoğlu Trabzon 8 3 3 2 15 18 11 -3
11 İnegölspor 8 3 4 1 12 8 10 +4
12 Kırklarelispor 8 2 2 4 6 12 10 -6
13 Başkent Akademi FK 8 2 4 2 11 12 8 -1
14 Gümüşhanespor 8 2 5 1 9 13 7 -4
15 Amed Sportif 8 1 3 4 3 7 7 -4
16 1922 Konyaspor 8 2 6 0 7 15 6 -8
17 Hacettepe Spor 8 1 5 2 4 17 5 -13
18 Şanlıurfaspor 8 0 7 1 0 21 11 -21
Takım O G M B A Y P AV
1 Karaköprü Belediyespor 8 5 0 3 9 1 18 +8
2 Serik Belediyespor 8 5 1 2 16 9 17 +7
3 Artvin Hopaspor 8 4 0 4 12 6 16 +6
4 24 Erzincanspor 8 4 1 3 10 4 15 +6
5 Çatalcaspor 8 4 1 3 11 7 15 +4
6 Buca FK 8 4 3 1 11 10 13 +1
7 Şile Yıldızspor 8 3 3 2 6 5 11 +1
8 68 Aksaray Belediyespor 8 3 3 2 6 5 11 +1
9 Düzcespor 8 3 3 2 5 5 11 0
10 Çankaya FK 8 3 3 2 7 8 11 -1
11 Silivrispor 8 2 3 3 8 7 9 +1
12 Erzin Spor Kulübü 8 2 3 3 7 8 9 -1
13 Yeni Orduspor 8 1 1 6 2 3 9 -1
14 Kızılcabölükspor 8 2 3 3 9 13 9 -4
15 Sultanbeyli Bld. 8 1 3 4 4 7 7 -3
16 Yomraspor 8 1 4 3 3 8 6 -5
17 Tokatspor 8 0 6 2 5 12 2 -7
18 Manisaspor 8 0 6 2 3 16 4 -13
Tarih Ev Sahibi Sonuç Konuk Takım
 18/10/2019 Galatasaray vs Sivasspor
 19/10/2019 Antalyaspor vs Gençlerbirliği
 19/10/2019 İstanbul Başakşehir vs Göztepe
 19/10/2019 Trabzonspor vs Gaziantep FK
 19/10/2019 MKE Ankaragücü vs Beşiktaş
 20/10/2019 Kayserispor vs Kasımpaşa
 20/10/2019 Alanyaspor vs Çaykur Rizespor
 20/10/2019 Denizlispor vs Fenerbahçe
 21/10/2019 Konyaspor vs Yeni Malatyaspor
Tarih Ev Sahibi Sonuç Konuk Takım
 18/10/2019 Akhisarspor vs Eskişehirspor
 19/10/2019 Hatayspor vs Adana Demirspor
 19/10/2019 Bursaspor vs Ümraniyespor
 19/10/2019 Menemenspor vs BB Erzurumspor
 20/10/2019 Keçiörengücü vs Balıkesirspor
 20/10/2019 Boluspor vs Giresunspor
 20/10/2019 Adanaspor vs İstanbulspor
 20/10/2019 Altınordu vs Altay
 21/10/2019 Fatih Karagümrük vs Osmanlıspor FK
Tarih Ev Sahibi Sonuç Konuk Takım
 19/10/2019 Van Spor vs Sivas Belediyespor
 19/10/2019 Eyüpspor vs Ankara Demirspor
 19/10/2019 Tuzlaspor vs Bodrumspor
 20/10/2019 Bayburt Özel İdare Spor vs Ergene Velimeşe
 20/10/2019 Elazığspor vs Kahramanmaraşspor
 20/10/2019 Kastamonuspor 1966 vs Uşak Spor
 20/10/2019 Kırşehir Belediyespor vs Kardemir Karabükspor
 20/10/2019 Bandırmaspor vs Niğde Anadolu FK
 20/10/2019 Sakaryaspor vs Etimesgut Belediyespor
Tarih Ev Sahibi Sonuç Konuk Takım
 19/10/2019 Çankaya FK vs Yomraspor
 19/10/2019 Silivrispor vs Artvin Hopaspor
 20/10/2019 Karaköprü Belediyespor vs Tokatspor
 20/10/2019 24 Erzincanspor vs 68 Aksaray Belediyespor
 20/10/2019 Düzcespor vs Yeni Orduspor
 20/10/2019 Erzin Spor vs Çatalcaspor
 20/10/2019 Serik Belediyespor vs Sultanbeyli Bld.
 20/10/2019 Şile Yıldızspor vs Manisaspor
 20/10/2019 Buca FK vs Kızılcabölükspor
LİNKLER
Yukarı